Voedingsdagboek

Mijn voedingsdagboek

Sharing is caring!

Deze week wil ik eens delen wat ik gedurende de gehele week heb gegeten. Van iedere maaltijd heb ik een foto gemaakt. Zo kun je zien hoe gevarieerd ik eet.

Maandag

Ontbijt

Op Maandag ben ik vrij en dan heb ik tijd om wat uitgebreider te ontbijten. Vandaag 2 bruine boterhammen met kipfilet en geruld ei. Door het ei heb ik wat peper en bieslook gedaan voor meer smaak.

Lunch

2 Wasa crackers met filet american en een gekookt ei. Voor wat meer smaak heb ik er wat peper over heen gedaan.

Diner

Gele rijst met sperziebonen, kip en paprika

Dinsdag

Ontbijt

Optimel aardbei kwark met mymuesli. Ik gebruik altijd 200 gram kwark en 20 gram muesli.

Lunch

Vandaag als lunch 3 Matzes crackers. 2 besmeerd met hero minder zoete jam en de ander met 30+ kaas.

Diner

Aardappel kroketjes met sla en 3 stukjes kibbeling. Ik heb mayonaise gebruikt van Calvé licht en romig. Deze is het minst aantal Weight Watchers punten.

Woensdag

Ontbijt

2 bruine boterhammen, een met schouderham en de ander met filet american.

Lunch

Een wrap besmeerd met light smeerkaas, kipfilet vleeswaren en komkommer.

Avondeten

Woknoodles met wokgroente en kip.

Donderdag

Ontbijt

Optimelkwark aardbei met een zelf gemaakte frambozencakeje.

Lunch

2 mais broodjes met filet american en ei.

Diner

Aardappelen met sperziebonen en een kaasburger.

Vrijdag

Ontbijt

Optimelkwark aardbei met een appel erdoor heen.

Lunch

Een geroosterde wrap gevuld met kipfilet vleeswaren en 30+ kaas.

Diner

Een stuk Turks brood met kebab, sla en komkommer.

WAARSCHIJNLIJK VIND JE DIT OOK INTERESSANT:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.